2011. november 15., kedd

Előkészület

Már augusztusban szerettem volna meglátogatni a barátnőmet, aki több, mint barátnő, helyesebben mondva a nővérem. 87 éves elmúlt és szinte semmit sem lát. Ezért olyan otthonba kellett költöznie, ahol kéznél van a segítség. A költözés késett és Majken nagyon kimerült. Október végére tűztük ki az én látogatásom idejét. Közben nekem egy betegséget kellett legyűrnöm, amit Isten segítségévek eltávolítottak az orvosok.
Amikor végre megnyílt az út feléjük, megkérdeztem tőlük, minek örülnének legjobban. Patchwork ajándékot kértek. Jó néhány párnát és terítőt varrtam egészen addig, amíg a varrógépem is kimerült bele.Szerettem volna örömet szerezni nekik, hiszen az elmúlt 66 évben ők tettek értünk nagyon sokat, és találékonyan szereztek örömet a gyerekeinknk és hasznosan segítettek bennünket. Készültek a párnák, sütöttem a kígyósrétest és izgultam az utazás miatt. Az előkészület ideje elmúlt, behúztam a bőrőnd zárját, jó utat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése