2011. november 18., péntek

Végre zuhany!

Napok óta küzdünk a hideggel, még meleg víz sincs, mert a pumpa eltörött, szerencsére nem a lakásban. Így aztán csak cicamódra mosakodunk, és fogmosó víztől lefagy a nyelvem. Még a párnázott székre is tettem egy meleg takarót, olyan hideg volt.Féltema betegségtől, és nem alaptalanul.Májken várta a meleg vizet és nem engedett mosogatni, de a harmadik napon már melegített vizet a tűzhelyen.Ma reggel végre megérkezett a meleg víz és egymás után zuhanyoztunk. Majken kérte, legyen melegebb a lakás hőmérséklete, mert általában 19-20 fok van. A lakás alatt nem klakik senki ezért nincs is fűtés. A padló úgy húz, mint a pincében a beton. Kaptam egy gyapjú kötött zoknit és ez sokat segített rajtam. Aztán elgondolkodtam. Ragnhild barátnőm télen sem fűtött soha.Emeletes házban lakott itt Slillingarydban.
 A család leveti a cipőjét az előtérben és elég nekik a zokni. Batiszt blúzban szaladgáltak a csajok, és úgy tűnt, mintha forró nyár lenne.De csak úgy tűnt.Arra kellett rájönnöm, hogy én vagyok elkényeztetve, és nem edződtem meg.
Svédországban nem fizetnek vízszámlát, a fűtés is ingyen van, csak az elektromos áramért fizetnek egy kis összeget. Ezért aztán folyton zuhanyoztam, legalább addig jó melegben voltam. És micsoda zuhanykabinban történt mindez! Éljen a meleg víz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése