2011. november 22., kedd

Három nővér, plusz egy

Ma Sztináékhoz készülődtünk, ahol találkozni fogunk, mi, a négy nővér. Három édes, meg egy pót. Testvérek vagyunk, mert így érezzük, mert a szüleink azt akarták, hogy életünk végéig testvérként gondoljunk egymásra. Ma ezt a szeretetet éreztük egész nap. Sztina és a férje, Anders, Ingeborg és Májken velem akarták tölteni a napot. Talán még nem is volt ilyen alkalom az életben. Együtt voltunk négyen!
Elmondtuk egymásnak, hogy is volt akkor, amikor az édesapa azt mondta, hogy..., és én is elmondtam, hogy is volt, amikor anyukám azt mondta... Ebből a két indulásból látható, hogyan fűz össze két szálat Isten keze, hogy egy életre szóló barátságot teremtsen. Isten látta, hogy amit teremtett az mind jó. Nekem nagyon jó, hogy vannak testvéreim a távolban, szeretnek. Nekem nagyon megtisztelő, hogy már az ötödik generáció akarja folytatni ezt a kapcsolatot.Nekem minden nagyon jó, amit általuk elértem az életben.
Kedves Nővéreim! Nagyon köszönöm, hogy ennyire szerettetek akkor régen és azóta egyfolytában. Isten áldjon meg benneteket családotokkal együtt! Magda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése