2011. november 15., kedd

Mimi

Ez a neve annak a kedves kézimunka üzlet tulajdonosnak, akinél a fonalakat vették nekem. Közben szó esett arról, hogy mennyire szeretem a folt varrást, és egy csomó foltos ajándékot vittam ki. Mimi csak nézett, és egyszerre kihozott a függöny mögül egy nagy szatyor maradék anyagot. A legszebb IKEA. stilusú tisztea pamut anyagokat és a kezembe nyomta. Varszogud! ami annyit jelent, hogy tessék ez a tied. Levegőt is alig kaptam, mert nagyon nahgy érték a számomra, különösen így karácsony előtt. Azon az éjszakán sem tudtam aludni. Jó néhány terítőt, párnát megtervezetem. Mostmár csak a varrógépemet kellene megjavítattatni. Csak tűt kellene cseréli benne, de ezt nem tudom, mert be van rozsdásodva a tűágy. Csak műszerrel lehet ki és betenni a tűket.
Ahogy kérés nélkül kaptam a jó Isten ajándékaként ezt a sok hasznos maradékot, hiszem, találok segítséget a tűkhöz is.
Ehhez a témához tartozik, hogy egy piros ágytakaróhoz kerestem darabokat, ezt nem vettük, hanem a baráti körben kérdezgettem nem maradt- e piros-fehér anyaguk, mert Hancsikáék ilyen takarót szeretnének, és itt csak egy színűt kaptam. Szinte mindenkinek volt egy kevés anyaga, mert karácsonyra külön díszítik a lakást. Ehhez piros, piros mintás anyagot vesznek. Náluk nem divat a piros-zöld, sem a piros-fekete. Szerintem éppen elég anyagot hoztam a takaróhoz. Izgatottan várom, hogy varrhassam.
Mimi áldásos tevékenysége 20db cica gombbal és 15 lepke gombbal ért véget. Köszönöm Mimi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése