2011. április 5., kedd

Bemutatkozás

Kedves Olvasóm!
Nagy örömmel nyitom meg a blogomat, amelyet unokáim bíztatására kezdek írni. Szeretek mesélni, és sok szép élményt őrzök a gyermek koromból. Már nem tudom elmondani a kis nebulóknak, akik lélegzet visszafojtva figyelték az "Amikor és kislány voltam" kezdetű mesét, meg a "Amikor felvettem a varázscsizmát." Az első történetekben a boldog gyermek éveimről meséltem, a másikban az utazási élményeimről. A "boldog gyermekkor"- a háborús évekre esik, és a történetek olyan hihetetlen élményekről szóltak, hogy igazi mesékké nőttek a szemükben. Az utazási beszámolók is másmilyenek voltak, mint a családi, vetített képes előadás, mert rendszerint felültünk egy felhőre, és a széléről lelóbáztuk a lábunkat. Onnan fentről figyeltük a lenti világot. Néha hasaltunk az esőfelhőn, máskor csúszkáltunk a szivárványon. Ebben a blogban gyűjtöm össze azokat a történeteket, amelyeket nem tudtam beírni az elbeszélés könyveimbe.
Szeretnék vidám és tanulságos perceket szerezni Olvasóimnak, és magamnak is, mert jól fog esni nekem is a sok kedves emlék felidézése. Így kezdődik egy szokatlan blog, amit egy nyugdíjas tanító néni kezd mesélni a csendben figyelő "hallgatóinak"
Örömteli perceket kívánok mindnyájunknak! Magdi néni

1 megjegyzés: