2011. szeptember 27., kedd

Egy kis műtét

Tegnap egy kis műtét miatt voltam a szakrendelőben. A hosszú várakozás ideje alatt beszélgettem a többi beteggel. Mennyi beteg és szomorú ember él a földön!Igyekeztem bátorságot hinteni a lelkükbe. Közben egy rosszindulatú folt eltávolítására vártam.Csodálatos módon egészen nyugodt voltam. Tudom, sokan imádkoznak értem. Éreztem a jelenlétüket a szívemben.
A műtétet a sebészeti asztalon végezte egy nagyon szimpatikus idős orvos. Én belekapaszkodtam az ágy szélébe, behúnytam a szemem és kezdtem mondogatni a 23. zsoltárt. Igazán átéltem, hogy az Úr van velem. Ő visel rám gondot, Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek.
Hamar készen volt a műtéttel, és akkor nagyon megdicsért. A türelmem és a nyugalmam lett szokatlan számára. Igen teljesen nyugodt voltam.
Most már arra várok, hogy az újabb szövettani leletem is jó legyen. De azt igérte nekem, hogy asztalt terít nekem, és az Úr házában lakom hosszú ideig. Bízom benne, de azért jó lenne tudni mi, az eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése