2011. szeptember 25., vasárnap

Október

Ez az október nem fog hasonlítani a szüreti, a sárgatökös őszi hónaphoz. enne más események lesznek a emlékeztetői. Megbaszéltük a fiammal a Virágos katedrám könyvem kiadását és ezzel fogunk dolgozni. Kicsit változtatunk rajta, egy-két írás kimarad, másokat meg beveszünk. Nagyon izgulok, mert az terjesztés kemény munka. Szeretnék több "Író-olvasó"találkozót szervezni, de ehhez én magam kevés vagyok. Odabízom a jó Istenre. Kérlek Istenem! Segíts!
Holnap megyek egy kisebb műtétre, amelyet talán meg sem említenék, de a szövettani lelete rossz volt. Nagy kérdések állnak elém. Le kell őket győznöm, mert a legrosszabb is lehet a kimenetele, és meg is gyógyulhatok. Szeretnék még élni, félek a szenvedéstől, és nagyon sok tervem van. Csak a jó Isten tudja egyedül, hogy ezeket végbe vihetem.e vagy itt maradnak, másnak. De bízom a Mennyei Atyában, aki a tenyerét alám tette, amikor az autó elütött. Kérem a segítségét ebben a helyzetben is.
Még ebben a hóhapban elutazom a svéd barátnőmet meglátogatni, mert nagyon szeretne találkozni velem. Már majdnem teljesen megvakult, 87 éves, és ő nem tud eljönni hozzám. Nagyon szeretjük egymást és nagyon vár.
Izgatott vagyok, mi lesz ebből a sok tervből. Lehet, hogy túl sok egy hónapra? Tulajdonképpen egyesével is túl sok, de Isten segítsége mindenre elég.
 Csak a holnap, az lesz nehéz!
Köszönöm az értem mondott imákat!

1 megjegyzés: