2011. október 11., kedd

Büszkeség

A héten többször mentem ki a piacra, és befőzni való zöldséget, gyümölcsöt vettem. Savanyúságot, ételízesítőt, padlizsán krémet tettem üvegekbe. Olyan boldoggá tett a gazdag kínálat. a jó ár, és az a tény, hogy már volt erőm kimenni a piacra,- amit régóta nagyon vártam,- hogy még éjjel is tele volt a szívem hálával Isten iránt, aki megengedte megérni ezt az időt. Tulajdonképpen azért szeretném ezeket elmondani, hogy felkeltsem a nemzeti büszkeséget hazánk iránt, mert nem sok országban terem ilyen paprika, vastaghúsú, ízes gyönyörű. Svéd barátaimnak ajándék számba megy, ha viszek nekik egy-egy darabot. Egyszer együtt főztünk bográcsban lecsót és ők vásároltak a piacon. Kérdezték, mit és mennyit vegyenek. 3kg paprikát mondtam és ettől majdnem elájultak. Náluk darabonként veszik és méreg drága. Nekünk meg halomban áll a pultokon a sokféle, csípős, erős, hegyes, édes, kápi stb, bogyiszlói finomság.
Legyünk büszkék hazánkra és a régen álomba süllyesztett, de talán feltámasztható zöldségkultúrájára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése