2011. október 3., hétfő

Betlehem

Minden karácsonyra készítettem Betlehemet. Anélkül nem tudtam volna elképzelni a karácsonyt. Már korábban begyűjtöttem a dobozokat, vagy ragasztottam lemezeket és festettem az istállót. A karácsonyi történet szereplőit is magam gyúrtam, sodortam, fontam. Nem egyszerre mindet, csak egyenként. Legtöbbször csuhé Mária  és kis Jézus került az istállócskába, mert sokszor ettünk kukoricátm, és eltettem a csuhéját, meg egy kis gyertya. Csodálom, hogy soha nem gyulladt meg a házikó.Állatokat krumpliból faragtam, de szegénykék elég kezdetlegesek lettek. De volt az istállón üstökös csillag, és sok sok angyal röpködött papírszárnyakon.
Nagyon örültem a munkámnak, és elképzeltem az első karácsony estét, a kis Jézus első sírását, és amikor ide értem gondolatban, tele lett a szívem ajándékozási hevülettel, és mindenemet Jézusnak adtam. Ezen a babáimat, a meleg pulóveremet, a harisnyámat és a szívemet kell érteni.
Végül is karácsony van Neki is legyen ajándéka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése