2012. március 11., vasárnap

Hogyan vártam a kisfiam?

Egy újabb dédunoka születése felidézte bennem az első kisbabám születésének történetét. Azt gondoltam leírom Hancsikának, hogy az édesapja születése, a várás és a fogadás hogy is történt. Nagyon elevenen idáződtek fel az akkori események.
44 tíz éves fiút tanítottam abban az esztendőben. Június 12-re voltam kiírva , és mire eljött a nagy nap én levizsgáztattam a gyerekeket, megtartottam az évzáró ünnepélyt, ahol szülők is jelen voltak, magírtam és kiosztottam a bizonyítványokat, és másnap elmentem szülni. Az egész terhesség alatt talán kétszer voltam ellenőrzésen, de ez csak papír forma volt, és a babaruha vásárlásához kellett. 4 db kisinget, pólyát és 6 db textil pelenkát vehettek a bababoltban, természetesen fizettem értük.A kötött rékliket, 4-t a szakszervezet utalta ki. Ez segély helyett volt. Kiságy helyett egy kis Mózeskosatrat kaptam a tanítványaimtól Gyönyörű kis bambusz ágyacska volt, nagyon szerettem.
Egy kis fateknőt vettünk a vas és edényboltban, dugóval működött és egy tíz literes bádog fazékban melegítettem a fürdő vizet. Vödörbe eresztettük a vizet és a falikútba öntöttem. Akkor egy szoba konyhás társbérletben laktunk, a negyedik emeleten, plusz fél emelet. Lift nem volt.
A körülmények ellenére a kisfiam szép baba volt, egészséges és nagyon- nagyon boldog voltam.
Istennek adtam hálát a gyermekemért!

1 megjegyzés:

  1. Érdekes, mennyire más volt akkor az orvosi rutin: én több mint 40x voltam ellenőrzésen... A kötött rékliket viszont most is kiutalhatnák!:)

    VálaszTörlés