2012. március 11., vasárnap

Az a fránya epekő

Talán két hét telt el szülés után, amikor epegörcsöt kaptam. Azt mondták, hogy olyan test helyzetben feküdt a kisbaba, hogy elmyomta az epémet. Az első epegörcs négy hónapon keresztül naponta kétszer visszatért és nagyon megkínzott. Legtöbbször délután kettőkor jött rám és este fél tizenegykor. A délutáni rosszullét idején egy partvissal kopogtam az ablakon, hátha valaki észreveszi és bejön segíteni. Éppen olyankor szoptattam is.
Már ősz volt és még mindig kínzott az epegörcs, amikor gyszer olyan rosszul lettem, hogy elveszítettem az eszméletemet. Kértem a férjemet, most azonnal hívjon orvost, mert meghalok. Akkor jött egy orvos, és beutalt korházba. Zsombival egy pár napig az édesapja volt, meg az édesanyám segített sokat. Aztán megoperáltak. 32 kövem volt. A műtét nem sikerült valami fényesen,de lehet, hogy akkorra nagyon súlyos lett az állapotom.
Amikor hazamentem, nem volt ajtó a lakásunkon. Éppen akkor renoválták a ház ajtajait. December volt. Persze megfáztunk, és nagyon betegek lettünk. Csak a jó Istennnek köszönhetem, hogy megmaradtunk egymásnak, a kisfiam, meg én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése