2012. március 12., hétfő

Lócikára várva

Hancsikám szeretett volna egy kis horgolt takarót, mert neki is készítettem annak idején. Lócikának van mibe furkászni aranyos kicsi ujjait. Már karácsonyra megkapta, pedig csak február végén érkezett.  Meséltem a régi babaviseletről, mert unokámnál dobozokba rendezve várta a kicsit a sok gyönyörű babaruha. Az én régi készletem a 4 ingecske és a 4 rékli meséje elég bizonyíték lett a világ változására. Jót nevettünk, amikor elmeséltem, hogy varrtam a szoknyám alá kettesével a Tetra pelenkákat, mert még Orsika születésekor is gond volt a pelenka beszerzése. Így hoztam át Komarnoból a kis unokám pelenkáit. Ő most közel 30 éves. A pelenkázás és a fehérítés története sajnálatra buzdította  az unokáimat, de azt is látják, hogy itt vagyok, kibírtam, nincsen semmi baj. A pólyázás is megért egy misét. Gumipelenkában feküdt a kötők alatt a kisbaba. Most Lócika akár szökdellhet is a fiús kis nadrágban és cipőcskében. Hát az 54 év nagy idő!
Aznap, amikor Hancsika  bement a szülőszobába, már semmi mást nem csináltam, imádkoztam érte, sok más rokonnal és baráttal együtt. Tudtam, hogy ennél többet nem tehetek értük.
Mert Istennél van az élet, az Ő ajándéka a gyermek, és a vala kapcsolatos össze boldogság.
Nekem nagyon sok örömet adott a gyermekeimmel. Hálás vagyok érte és az unokáimért, meg a 3 kis dédunokáért! Pirkóért, Tardiért és Lócikáért. Isten éltesse őket sokáig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése