2012. február 11., szombat

Tüzes vasaló

Csütörtökön volt a lányom születés napja és megigértem neki, hogy az IKEÁban eltöltünk néhány órát együtt. Választhat valami kedvére való ajándékot is. Ez az IKEA- szerelem onnan adódik, hogy gyermek korában csodálatos élményeket szerzett kint Svédországban, aztán évtizedekig nem tudott elutazni, és még most is csak álom formájában gondolhat rá, de az IKEA itt van, és kicsit pótolja a régi álmokat. Az indulás előtt nagy kavar volt nálam, varrtam, jött a pedikűrös, késett, izgultam, stb. Aztán elindultam, és nagyon jól éreztük magunkat. Hazafelé, a buszon vágott az agyamba, hogy a vasaló zsinórját nem húztam ki.
Az izgalmam tetőfokán már elveszítettem mindent, a szoba berendezésem elégett, a több száz könyvem is megsemmisült az asztal alatt, és borzasztó látvány jött elém. Nagyon imádkoztam, mert tudtam, ha ezt valahogy megúszom, az csakis a jó Isten gondviselése által lehetséges.
A lakásba lépve mindent rendben találtam. A vasaló az asztalon volt, a legmagasabb fokozaton várt haza.
Köszönöm jó Istenem, az őrző-védő szeretetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése