2011. augusztus 23., kedd

Számítógépes tanfolyam

Mostanában keveset írtam a blogomba, de nem azért, mert nem írok bele szívesen, csak nem volt időm. A "Kattints rá Nagyi!" tanfolyamot elvégeztem, és ezen a nyáron indították a clubot, amire én is szerettem volna járni. Izgalmas dolog ilyen korban tanulni és csodákat kihozni egy süket fekete dobozból. Nagyon fárasztó volt, de mégsem azért szakítottam meg a tanulást, hanem a szememmel lett valami gond. Nagyon megfájdult a fejem és összekúszálódott előttem minden. Most a szemészetet üldözöm időpontért, és majd meglátjuk, mit mond az orvos.
Addig viszont az egyik unokám tanít, aki olyan kedvesen felajánlotta a segítségét, hogy teljesen meghatódtam tőle.
Készül az óráira és irodalmi példaszöveget hoz pendrivon.
Talán egyszer könnyeddén, hibátlanul fogom megcsinálni a feladatokat. Küzdök! Igyekszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése