2011. december 26., hétfő

Párnák ajándékba

Amikor Svédországba utaztam, pénztárcámat tekintve nem sok ajándékot tudtam volna venni, de kitaláltam, hogy párnákat varrok a barátaimnak.Vettem hozzá szép anyagot és kicsit bolondos, foltos párnákat kreáltam. Örültek nekik, és mutogatták mindenkinek.
Mielőtt hazajöttem kaptam egy kedves ismerősömtől egy szatyor maradék anyagot.Nagyon megörültem, mert beleláttam az idei karácsonyt. Nosza, varrjunk karácsonyra is párnákat. Senkit nem kérdeztem meg, örülne-e egy párnának, vagy mást szeretne kapni, mert csak ezt tudtam volna adni. 12 díszpárnát sikerült összehozni, de ez nem volt elég.
Remélem, mindenki örült nekik, talán használni is fogják.
Máskor januárban kezdem el a varrást, hogy karácsonyra mindenkié készen legyen.
Mert még most is az a véleményem, vagy a gondolatom, hogy legjobban a magam készítette ajándékot szeretem adni. Talán ez a gyermekkorom emléke, amikor semmi pénzünk nem volt ajándékra, de mindig kitaláltunk valami kedves kis mötyürt.
A szeretettel készített apróságoknak mindig nagy sikere volt.
Ebben a reményben varrtam a párnahuzatokat.
                    BOLDOG KARÁCSONYT KEDVES CSALÁDOM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése