2011. december 6., kedd

Keresztyén Könyvvásár

December 2-án nyitott az első könyvvásásr, nekem első, mert én még soha nem voltam ilyen rendezvényen, sem vevőként, sem eladóként.Most a saját könyveimmel jelentem meg. Nagyon izgalmas volt részemre.
ALónyai utcai Református Gimnázium tornatermében helyzték el az asztalokat. Sűrűn egymás mellett álltak a kisebb nagyobb asztalok. Elhelyezkedés után imádsággal kezdődött a vásár. Monthy Tailer amerikai lelkipásztor imádkozott nagyon megrendítően, és megáldotta a könyveket. Nagy élmény volt nekem, hogy valaki,aki csak annyit tud a létemről, hogy hívő vagyok, és az írásaimmal szolgálom az Úr Jézust, megáldotta a könyveimet.
Nagyon sok vevő érkezett pénteken és annyi meglepetés ért, hogy alig tudom röviden összefoglalni.Néhány vevő név szerint keresett, másokat felismertem, pedig régen nem láttam őket.Örültem a találkozásoknak. Decsi Varga Erzsike költőnő unokája keresett fel, a nagymama bíztatására.Ő vigyázott a kisfiúnkra, amikor egy éves volt.Szerettük egymást.
A látogatóknak tetszett a könyvem és sokat megvettek belőle. Ennek is nagyon örültem.
A mellettem levő asztalnál árult egy nagyon kedves fiatal asszony, aki a " Közbenjáró imádságról" írt könyvet és egy mozgalom terjesztője is. Anyák a gyermekeikért, a Földért, az afrikai gyerekekért, stb témákat hirdetik és imanapokat tartanak a témában.
Sokat beszélgettem Lídiával, már amennyit a saját kis "üzletem" megengedett.
Úgy jöttem el este nagyon fáradtan, hogy Isten meghallgatta a lelkipásztor áldáskérő imáját. Emlékeztes szép nap volt. Gondoltam az édesapámra, biztosan nagyon örülne, hogy könyvvásáron meg lehet venni az írásaimat. Mindig arról álmodott, hogy a verseit kiadja. Most ketten árulnánk egy pulton.
Köszönöm jó Istenem, az első könyvvásári élményeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése